Nu prea imi place sa scriu de mai multe ori despre aceeasi masina , iar asta nu e una deosebita care sa merite , doar ca , una la mana – am mai descoperit lucruri, iar a doua la mana , s-ar putea sa iau o pauza cu review-urile de masini. Nu ca mi se termina proiectul , dar e posibil sa mi se termine carnetu’ . Ich habe blitzte!.
Pana una alta , sa va pui o poza cu bonul de benzina . Pe 420 km. Motorul de 1.2, nu altceva. Si tineti minte ca la intors am mers “la consum ” , cu medie de 8.5 la suta – din mai multe motive , printre care unul – ca mi se termina rezervorul altfel. Altfel spus, pe primii 200 km , am consumat cam 30 de litri. Bine , cred ca si vreo 2 milimetri de placute de frana si disc de ambreiaj , da’ asta e altceva.Sa nu divaghez.
M-am cam obisnuit cu ea si in ciuda faptului ca n-are vana neam motorul asta au inceput sa imi placa niste lucruri mergand cu ea. Se parcheaza absolut superb , cu cele 4 ( cred) camere care iti pun un 360 view misto pe ecran. La un moment dat un francez exclama : ” C’est impeccable! Tu à appris comment il se garer? ”
Mmm, ei n-au vazut ca ma uitam doar pe display 😀 .
Legat totusi de motor si putere… Doar cu mine si bagajele mele , am ajuns pe la 190, dar nu oricum. Pe treapta a 5-a pana la 180 – curgea benzina pe teava ( scadea estimarea de distanta pana “la pompa ” cu 2 km /km ) si apoi a 6a. Daca schimbi intr-a 6a mai devreme de 160 – NU TRECI DE 160. Sau ma rog , daca ai o autostrada in coborare , poate treci.
Cu 4 oameni si rucsacii lor ( nu d-aia de munte ci d-aia cu laptopuri) nu urca peste 150 nici fututa. Cu doi oameni , trolerele lor si rucsacii aferenti 170 e maxim. Asta ca sa stiti , in caz ca vreti sa v-o luati cu motorul asta. Aaa stai, in Romania , e maxim 130. Deci e OK.
Farurile cu Xenoane , e cam misto , totusi. N-am mai vazut atata lumina de nu stiu cand. Mda. Cred ca la chitroseala si dau 30 de lei pe doua becuri netocite la rabla mea.