Acum mai mulți ani, o doamnă politicoasă, de pe scaunul din față pe un zbor Wizz, cred că spre UK, m-a întrebat :
-Mă scuzați, pot să dau scaunul pe spate puțin?
I-am răspuns scurt:
-Nu.
Si-am lipit înapoi cu fruntea de masă să dorm.
Am auzit-o când a zis în șoaptă, dar cât să aud și eu așa : “ce măgar!”.
Eu, măgar, auzi. N-am catadicsit nicio reacție. Și după aia mi-am imaginat cum căuta butonul de reclinat scaunul, după care am simțit cum se împingea disperată in spătarul scaunului, deranjându-mi somnul.
-Doamnăă, am zis “nu” în sensul că nu se poate la cursele low cost, nu că mă deranjează pe mine.
N-a scos niciun cuvânt. Doar s-a oprit din împins.
Altfel, eu , când dau banii pe bilet ne-low cost, unde scaunele se reclină, nici măcar nu întreb , că e pe banii mei, pe aia 5 centimetri de înclinație și 10 cm în plus de loc la picioare am plătit minim 100 de euro în plus, așa că să nu avem figuri și pretenții pe banii mei . Acolo în spate, se aude?
Dacă e în perioada mesei aștept, că nu îmi crapă inelele de la coloană fix atunci, dar altfel , apăs butonul și blanao pe spate toți cei 5 cm ca să pot dormi mai puțin chinuit.
Așa fac și cu British . Decolat, apăsat butonul și “engage!” .
Așa făceam și când am descoperit avionul ăla nou de la Bluier din Londra în București – da la low coști. Că e ceva să plătești 40 de lire pe zbor și să ai loc cât de cât.
Bineînțeles că s-au prăpădit și nu mai zboară, am vreo 250 de lire la ei, dar nu asta e problema.
Problema e că muie Bluier, că combinații cu statul, că ce ne trebuie ( nu ne trebuie, Tarom se descură de minune).
E bine că vă bucurați de falimentul lor, WizzAir a crescut prețurile de-s zborurile România UK mai scumpe decât la British
E OK, în condițiile ăstea eu zbor cu British, de exemplu. Majoritatea ăstora care vă se bucură de ”muie Bluier”, o să zboare cu pula mea, că British nu e pe toate rutele – ăia care zboară la Luton Gatwick, Birmingham, or să aibă un pic de ghinion.