O chestie mică cu ăștia și nu este despre ultimul update de T&C cu care mai bagă ei un ban doi la comisioane, să fie acolo.
Am obervat de vreo luna dar nu i-am dat atenție că trebuie să mai apăs un buton în plus să confirm plata cu digipass-ul. Nici măcar nu am citit, chit că e BANCA, BĂ, e important etc. Mă doare în bască, n-am grețuri din astea, funcționez pe pilor automat, care a fost bruiat de decizia lor de a schimba funcționalitatea de plată din homebank.
Acuma nu mai bagi direct codul generat de digipass, trebuie să mai apeși pe un buton – ”Folosește digipass”.
De ce? Pentru că au introdus posibilitatea plății prin phone banking – presupun că asta-i de bine. Presupun că e util dacă nu ai, sau pierzi digipass-ul
Dar de ce butonul ăla care să activeze introducerea plății? N-am idee.
Firește, durează mai puțin să apăs pe el, decât a durat să scriu textul ăla, mă întreb însă cum funcționează deciziile în capul oamenilor.