Căpușe pe linia de metrou

Poza asta e foarte mișto . Ilustrează de ce lucurile, în general, merg prost în România.

În poză, nu sunt politicieni, nu-s lideri de sindicat grași de bani furați sunt angajați Metrorex, care au probabil salarii bune ( comparabil cu alte salarii din România )pentru joburi oneste sau nu, care sprijină o acțiune de căpușare.

Mi se pare amuzant ca administrarea spațiilor comerciale deschise la metrou se face de către sindicat. DE CE CĂCAT? Dacă-s ale Metrorex, trebuie să se facă de conducerea companiei, nu de liderii sindicali.

Acuma guvernul ( pentru cu sindicatul e condus PSD – ăștia sunt șmecheri, mereu au avut sindicate puternice, ”power to the people”, lol) încearcă să le mai taie din măinile cu care căpușează și să îi mai depriveze un pic de fonduri.

Înțeleg supărarea liderilor sindicali – la ei e grosul. Dar atitudinea pulifricilor de pe șine de a sprijini căpușarea, îi traduce și pe ei în mici căpușe, că asta sunt. Și cum simt miros de Deteteu (DDT) , cum se agită.

Toată lumea în România vrea o sinecură. Un bilet de tren gratis, unul de autobuz, o apă caldă fără bani, dacă se poate, vrea să controleze moca un serviciu, un popor. Un fel de simbioză între paraziți. Cel mai rău să câștige.

Treaba asta e tot o scăpare a civilizației. Pătrunderea neautorizată pe șinele de metru ar trebui prevăzută ca sancționabilă cu o amendă consistentă, ceva simbolic de la 2000 de lei în sus.

Protestatarii amendați pentru pătrunderea pe calea de acces, scoși de acolo cu ajutorul organelor de ordine și de intervenție de urgență ( SMURD, ISU – să nu se rănească) și puși să plătească. Banul jos, civilizație.

Dreptul la protest nu trebuie îngrădit, chiar dacă-i pentru motive greșite. Dreptul de access pe calea de rulare a unui vehicul de transport, da.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
9 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Mars
Mars
3 years ago
0040
0040
3 years ago

Asa le trebuie daca tin sute de angajati inutili. Aia care vand bilete in statii. 2 schimburi, 60 de statii. Din prima 120 de inutili care pot fi dati afara, ca tot sunt masini automate de vand bilete. In unele statii sunt chiar in mai mult de 1 vanzator de tichete. Si ministrii care s-au perindat pe la transporturi sunt batuti in cap, unii nu stiu ce automatizare au aia la metrou…Chestiile alea patrate dintre linii sunt radio balize cu ajutorul carora poti automatiza mersul trenurilor, fara sa mai fie nevoie de mecanici si altii. Fix ca-n Copenhaga. Inca vreo… Read more »

Ronnie
Ronnie
3 years ago

Cresterea nr de angajati e datorata deschiderii liniei catre Drumul Taberei: 130 de salariati pe statie 👏🍾

Mike
Mike
3 years ago

Eficienta technologica e o sabie cu doua taisuri. Daca dai oameni afara problema e ce faci cu ei ? Tarile bogate poate isi permit sa-i tina pe UBI dar romania ? E mai bine zic eu sa-i tina gramada acolo cu automatizari minime si salarii modice decat sa-i trimita la plimbare. Spre deosebire de vestici in situatii de criza romanasii inca mai stiu sa stranga din cur si sa se descurce cum pot.

Tudor D
Tudor D
3 years ago

Aia sunt membri de sindicat și primesc ceva din profiturile spatiilor comerciale. Mai țineți minte ca a fost un moment după 1990 când toată lumea primise acțiuni la fabrici, hoteluri. Se incerca compensarea lipsei de proprietate privata din comunism. Ăștia au reușit sa își păstreze drepturile și acum le apară. Greva e ilegala în stare de urgenta dar hei csf, acum se discuta bugete și altele.

Adrian S.
Adrian S.
3 years ago

Băi, ce haioși sunt ăia care stau cu curu’ pe balustrada roșie sub care trec 35 kV! Ce glumă bună ar fi fost să le dai pe stație la boxe un mesaj de genul: “atenție, se va porni alimentarea cu energie electrică în 5, 4, 3… Săreau ca lăcustele de acolo! Acum să vedem cine o să câștige, căci a ieșit la suprafață mai întâi războiul mediatic. Rădoi ăla e un guzgan uns cu toate alifiile, nu-l scoți așa cu-una-cu-două din văgăuna lui fără să muște și nu cred că ăștia de acum au mai multe ouă decât ale lui… Read more »