Una scurtă cu aplicații software si tactici de marketing

Mi-am luat un abonament la Smartbill, ca sa nu mai fac facturi in word. Am cautat, bineinteles, anterior – programe de facturare in PHP / HTML pe cere sa le instalez , fie gratuit sau cu o singura plata pentru licenta, ca nu-s asa zgarcit, ca nu vreau suport, nu vreau niciun serviciu, doar softul.

Am gasit desigur cateva mai multe softuri, ca Boxbilling. Tuturor le lipsesc elemente esentiale de proces, nu neaparat de design, pe mine ma doare in basca de tractorist cum imi arata factura , nu lucrez la departamentul de marketing, ma intereseaza ca procesul de emitere sa poata face niste calcule sa pot sa introduc niste parametri de configurare ca sa pot emite apoi facturile destul de usor, selectand client, produs , unitati vandute si gata. Sa nu completez date pe factura de fiecare data ca nu-s handicapat.

Cele mai multe produse NU FUNCTIONEAZA cu php 8.0 – aici e vina mea, trebuia sa-mi pun si eu ca toata lumea php 7.3 nu 8 in pizda mamii lui, dar uitandu-ma prin bubele de cod, am observat ca foarte des e destul de decrepit, vechi de cand lumea, scris mai cu picioarele decat l-as fi scris eu. Asa cum te si astepti pentru un produs gratis.

Cu bani n-am gasit decat pe abonament.

Daca pe abonament am luat la unul romanesc, caci compania care emite cele mai diversificate facturi si la care ma incurc in numere ( ca asta era de fapt problema ) cu sotia, e in Romania.

Si am cumparat un abonament la Smartbill. Care, face ce zice ca face si, pentru ce face, NU E FOARTE SCUMP.

Am luat un trial la ei, cu toate functionalitatile, apoi, ca un mic evreu , am cumparat pachetul cel mai ieftin pe un an. Ca atata imi trebuie. Acuma, pachetul cel mai sump costa vreo 70 de euro pe an, nu chiar un capat de tara, dar eu nu am nevoie de functionalitatile extra. Sau nu de cele mai multe dintre ele.

Atata ca, in dashboard, vad niste chestii care nu-mi plac. Sunt niste tile-uri pe care nu le pot accesa. Inteleg ca optiunile alea sunt disponibile pentru mai multi bani si inteleg si nevoia de upsale. Nu ma deranjeaza ca nu am acces la alea. Dar ma deranjeaza ca in contul meu vad aplicatii la cre am accesul restrictionat. E ca si cum ar trebui sa am acces la alea si n-am. Si cred ca e o idee proasta ca, cumva nu ma face sa imi doresc sa platesc mai mult pentru pachetul Platinum, ma face sa ma intreb, de ce ma enerveaza cu chestiile astea pe ecran, ar trebui sa nu fie acolo si pace.

In lipsa de orice, cred ca pana la urma am sa fac ce voiam sa fac. Propriul sistem de facturare. Atata ca n-am timp nici sa beau o cafea in tihna in ultima vreme .

6 Replies to “Una scurtă cu aplicații software si tactici de marketing”

  1. Smart Bill ăla nu cred că își merită prea mult banii, chiar dacă ei l-au tot îmbunătățit în timp. Preferabil e să o faci din softul în care îți operezi (sau ți se operează) contabilitatea (chiar dacă majoritate nu-ți scot ceva spectaculos grafic, asta dacă vrei musai să-ți iasă ceva deosebit). Așa nu mai trebuie să ții o evidență a facturilor și nici a plăților (dacă contează și aspectul ăsta)

  2. Nu operez eu contabilitatea, contabilii cred că lucrează în Saga. Însă eu am nevoie să îmi emit singur facturile.

    De fapt cam merită banii ,pentru mine, deși emit puține facturi pe lună. Pentru că abonamentul costă infim raportat la valoarea facturată.

    Ca să îmi scriu propria soluție , sau să repar una gratis trebuie să muncesc câteva zile. Câteva zile la rata mea însemna banii pe 20-30 de ani de smartbill. De ce mi-aș bate capul cu asta ?

  3. Poate-s pe dinafară, dar ai auzit de fgo ?
    E dezvoltat in parteneriat cu aia de la saga si ai sincronizare cu saga. Numa zic.

  4. Da, am auzit de ei, i-am testat acum 4 ani, cred, aveam un PFA atunci . Mi s-a parut ca mai bine lasa, fac in Word pana cand imi fac eu toolul meu . Acuma, ca au trecut 4 ani si n-am facut nimic…
    In fine, am deschis azi un alt cont sa testez si vad ca au pus lucruri noi si e chiar OK. Pe de o parte mai OK decat smartbill.
    Pe de alta am gasit niste buguri serioase chiar de la inregistrare si login.

    Nu stiu ce sa zic. Le-am platit smartbillilor pe un an, dar nu asta e problema, ci ca nu-s chiar happy happy cu partea de realizare a FGO, chit ca au functionalitati mai multe decat in Smartbill.

  5. SmartBill Conta la firma de conta si isi preia totul de la tine, din Facturare, iar tu, dupa, in sectiunea Date din Conta primesti automat ce lucreaza ei.
    Date din Conta, permite utilizatorilor sa acceseze extrem de rapid raportarile contabile aferente activitatii pe care o desfasoara, documentele salariale si pe cele care sunt transmise de catre ANAF (prin intermediul SPV). Astfel, antreprenorii pot afla rapid veniturile si cheltuielile lunare, profitul cumulat, clientii neincasati sau furnizorii neplatiti, statele de salarii si fluturasii sau impozitele si contributiile datorate. https://blog.smartbill.ro/date-conta/

    Restul de widget-uri se pot scoate (apesi pe cele 3 puncte din colutul dreapta-sus).
    Pentru export pt conta ai in raportul de facturi direct export pt Saga. In Saga se importa nativ dupa. Tot e mai bine cu SmartBill Conta la firma de conta, mai ales ca e 100% free.

    La pret de șaorma, cat e pachetul Silver, sa faci compromisuri ca sa economisesti cat de o punga de seminte, e..

  6. SmartBill Conta la firma de conta si isi preia totul de la tine, din Facturare, iar tu, dupa, in sectiunea Date din Conta primesti automat ce lucreaza ei.

    Eu nu setez politica de IT a firmei de conta. Ei lucreaza cu ce vor ei, din ce stiu SAGA, dar pot sa mai intreb. Altfel, da am citit instructiunile .

    Astfel, antreprenorii pot afla rapid veniturile si cheltuielile lunare, profitul cumulat, clientii neincasati sau furnizorii neplatiti, statele de salarii si fluturasii sau impozitele si contributiile datorate.

    Super , dar doar statele de salarii si fluturasii, impozitele si contributiile datorate imi sunt folositoare si le primesc lunar pe mail oricum.

    Singura utilitate posibila ar fi sa ia firma de conta de la mine chestii fara sa ma chinui, nu invers, ca invers ei isi fac treaba, eu nu prea am timp.

    La pret de șaorma, cat e pachetul Silver, sa faci compromisuri ca sa economisesti cat de o punga de seminte, e..

    Nu e ca sa fac compromisuri si in scopul economiei. Astea sunt diferentele.

    La nivelul meu nu am nevoie deloc de :

    Fisa client
    Evolutie sold client
    Rapoarte premium de bussiness
    API
    Plugin-uri pentru magazine online: Magento, Woocommerce, Prestashop, OpenCart
    Grupare produse pe categorii
    Lista de preturi per client
    Utilizator Suplimentar

    Nu ma ajuta. As avea nevoie de un tracker de timp pe proiecte / cu produs pe proiect si calcularea automata a facturii in functie de timpul din tracker, trimiterea ei catre client la data prestabilita – in functie de timpul din tracker, daca s-a facut submit la timesheet si e complet.

    De posibilitatea de a completa trackerul ala cu import de timesheet ca sa nu scriu in 4 systeme 5 timesheeturi.

    Si probabil, pentru viitor, un sistem de management al deconturilor.

    Cred ca o parte din astea ( partea cu deconturi) sunt in aplicatia de contabilitate care e vrei 18 eur/ luna, dar in fine aplicatia aia are mult mai multe chestii de care nu am nevoie ca platesc oricum contabil pentru ele, iar contabilul il apreciez mai mult decat pe o aplicatie, din motive obiective.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.