Cum închizi un abonament la Vărgin: Servicii aicișea în țigănie

Am sunat azi sa inchid abonamentul la internet la Vărgin ( cam cel mai bun internet din UK – au apărut unii mai buni, dar nu-s la țară, unde locuiesc eu) , nu înainte de a-mi pune soția să deschidă alt abonament tot la ei , pentru unde ne mutăm, că e cu ”reducere”, 34 de liroaice – 18 luni , după aia 50. Internen berechet 200Mbps. Pe download. 20 pe upload, normal.

ȚIGANI CU CORTUL sunt mai civilizați ca ăștia. Bine, nici nu mine nu mi-e rușine, dar zic așa. Baaa, cand am plecat de la Digi din Bucuresti, a fost civilizat frumos, mi-au spus unde sa le duc / trimit obiectele si le-am trimis acolo prin cineva, au luat în primire, făcut PV de primire, au preluat cererea relativ simplu. Cu astia e moarte. 

La ăștia pe site cauți până mori și un pic după aia o opțiune să anulezi abonamentul. Găsești pe google, care duce la ei pe site, dar dacă cauți la ei pe site, în niciun caz. Pur și simplu nu există un link clar. Chiar și de pe google ai un traseu împuțit care te trece prin zece mii de texte de răzgândire și la sfârșit un număr de telefon la care să-i suni, ca să se cace pe tine.

-Mă autentifică cu robotul lor.

După 15 de minute de muzică, răspunde un individ care mă autentifică iar.

-De ce vreti sa inchideți abonamentul?

-Că plec de la adresa.

-Să vă transfer la echipa care se ocupă de mutări.

După 10 minute de muzică, mă autentifică din nou altcineva.

-Unde vă mutați?

-Ce te fute grija?

-Că trebuie sa stim!

-Marș, ma, ce sunteți MI6?

-Pentru ca să vă mutăm abonamentul la…

-Fă, tu n-ai auzit ÎNCHIS?

-Că să vă trimitem un pachet în care să ne expediați…

-Păi trimiteți-l la adresa ASTA, înainte să mă mut. 

-Nu se poate, că.

-Mă mut DIN ȚARĂ, băi.

-A, să vă transfer la departamentul de anulări abonamente.

-Așa.

După alte 21 de minute de muzică am închis că trebuia să mă ocup de altceva.

Sun iar, că-s încăpățînat. Robot, muzică, autentificare suplimentară făcută de prima tanti, că unde vreți să vă mutați cu abonamentul.

-TANTI, am apăsat opțiunea 4, aia pentru anulare de abonament. Nu vreau să-l mut.

-Dar de ce vreți să-l anulați?

-Pentru că mă mut EU.

-Atunci am să vă transfer la echipa care se ocupă cu mutatul.

A Meme for All Seasons: Angry Pakistani fan at World Cup 2019 becomes  Twitter's favourite meme

-Nu, transferați-mă la ăia care se ocupă cu ANULĂRI, că vreau să ANULEZ abonamentul.

-Nu se poate, că ați zis că vă mutați și

-Și nu contează ce am zis, nu mă mai mut NICĂIERI, vreau să ANULEZ . ACUM.

– Nu că am completat deja că vreți să vă mutați și acuma nu mai contează ce spu

-Die your mother că nu?

-Pardon?

-Bye-bye!

Și sun iarăsi: robot, muzică , autentificare umană.

-Am văzut în sistem la noi că aveți un proces de mutare început.

-Cristoaaaseee. NU. N-am nimic început, vreau să închid abonamentul din motivul că serviciul vostru de relații cu clienții e handicapat de la un cap la altul, în frunte cu tine.

-Ok, de când să înceteze abonamentul?

-De pe 9.

-Nu se poate, că trebuie să ne notificați cu 30 de zile înainte, deci de pe 21.

-Bine, faceți așa, dar dați-mi o adresă să vă trimit media boxul.

-Nu se poate. În 10 zile de la închiderea abonamentului vă trimitem un pachet autodresat să puneți routerul și să ni-l trimiteți.

-Păi nu o să mai fiu acolo, băi, tanti. Îl vreau acum, sau spuneți-mi o adresă și-l trimit eu, n-am nevoie de cutia voastră.

-Aaa, deci vă mutați?

-Ce importanță are?

-Are că dacă vă mutați, vă putem pune la dispoziție UN ALT PROCES de soluționare.

Duuu-te în pula mea…

Muzică, muzică, autentificare.

-Cu ce vă pot ajuta?

-mză nghid abonamentu’.

-De ce vreți să…

-Credeam că am fost triat către departamentul care se ocupă cu mutări.

-Da, dar ați selectat să închideți abonamentul.

Mind-blowing Review Score [GameXplain] – Thomas Arnold Portfolio

Aveam genunchii plini de scuipat deja.

-Și unde vă mutați?

-În altă țară, băga-mi-aș pula în morții ei de Anglie.

-Și nu veți mai putea ajunge la adresă în următoarele 6 luni?

-Nu, e un contract de chirie care se încheie.

-Bine. Dar la o altă adresă din UK?

-Femeie, nu e treaba ta. Nu. Nu. Nu.

-De când să tăiem abonamentul?

-De pe 9.

-OK, o să vă trimiten un pachet unde să…

-Dar îl trimiteți înainte de 9, da?

-Nu știm, că se ocupă altcineva de asta.

-Păi dacă nu știți, spune-mi în pizda mă-tii unde să vă trimit janghina asta, ce dracului -sunteți handicapați, sau ce?

-Nu putem.

-Pai dacă nu puteți nimic o să aveți o problemă în a primi cutia pizdii înapoi.

-Că o să vă debităm de pe card și…

-Fătucă, tu ai auzit că eu plec DIN ȚARĂ? Imagineză-ți că închid direct debitul, contul bancar cu totul și o să debitezi pe pizda mă-tii, mult succes să îmi trimiți factura aia.

-Aaa, atunci să sperăm că ajunge la timp.

-Sperați în continuare. Vă mai pot ajuta cu ceva, sau consider abonamentul închis?

-Da, cu o adresă unde să vă trimitem ultima factură și ceva cec (wtf?) cu un discount ( un fel de notă de credit pentru că îmi iau o sumă mai mare de pe card, din care trebuie să-mi dea înapoi ceva bani).

-Aveți adresa de mail.

-Nu, că trebuie să fie o adresă fizică.

– Să vă dau adresa din România?

-Este România în UK?

-Nu toată, doar vreun milion de locuitori.

-Ne trebuie o adresă din UK.

-Așa și?

-Și să-mi dați o adresă din UK la care să vă trimit ultima factură și…

-De unde să-ți dau femeie? N-auzi că plec?

-Că noi de obicei în situații din astea primim adrese de la prieteni sau familie ( în cazul în care nu știți asta în UK se numește invitație să minți).

-E bine că primiți. N-am ce să vă dau.

-N-aveți familie sau prieteni?

-Ba da, sunt toți în România. Altă întrebare?

-Mi se pare că nu lucrați cu mine să rezolvăm situația asta.

-Hahahaha. Femeie, plec din țară, mă doare în pulă de bifele tale din formularul ăla, eu nu-s obligat să mai am o adresă aici când plec și nu mai am – pa și muie. Dacă vrei adresa din România să-mi trimiți hârtii, ți-o dau p-aia, dacă nu, mă doare în pulă, nu-mi poți spune tu unde să mă mut și ce adrese să am , că așa e în formularul tău.

-Că bine, dați-mi adresa din România.

-Sigur?

După 10 minute de dictare după alfabetul NATO ( dracu știe ce a scris acolo, că de citit citea de mă pufnea râsul ) a zis că bine, că se închide.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
11 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Stropic
Stropic
3 years ago

da nu inteleg, de ce nu ai dat adresa noua? adica, ai deja abonament la ei, o au in sistem, nu e ca si cum ar auzi ceva nou.

Mi se pare ca nu ai lucrat cu ei ca sa rezolvi situatia. :))))

Redoo
3 years ago

Asta-l dau unui prieten ca se plângea că n-a vazut mai prosti ca cei de la telecom🤣🤣🤣

Cristi
Cristi
3 years ago

O sa ne omoare procedurile! Ce rost mai are sa platesti, tu companie, un operator uman daca il pui sa se comporte ca un robot?! Ne plangem de birocratia aparatului de stat dar se pare ca birocratia privata vine tare din urma…

Catalinx
Catalinx
3 years ago

@Stropic – nu am deja abonament la noua adresă. Nu le-o dau, că începem cu “să mutăm abonamentul acolo”. Da, nu am lucrat cu ei, că eu nu lucrez cu ei.
@Cristi: Au totuși salarii de roboți, pe joburile astea. Și se comportă ca atare.

Stropic
Stropic
3 years ago

Da-o!!! Zi-le ca faci abonament nou la noua adresa si te lasa in pace imediat. :))) Zi-le ca ori faci nou la ei, ori nou la altcineva si primesti si extra reducere fata de aia initiala. Iti dai seama ca au proceduri sa te convinga sa pastrezi/muti abonamentul. Bine, cu tot frecusul asta probabil ca ce obtin e sa anulezi tot ce ai la ei, dar ei incearca na. :))) Asa daca le spui, ala de la telefon noteaza acolo “nou abonament tot la noi”, inchide repede si isi face o cafea vs procedura de suna-l iar si iar poate… Read more »

Ala
Ala
3 years ago

Deci inainte sa suni la ei, tre sa te echipezi cu sort, maieu si papuci adibas+ o punga cu seminte.

Doru Vlad
Doru Vlad
3 years ago

Sa înțeleg că dacă vrei sa îl închizi pentru că ai devenit sărac și nu îți mai poți permite, ești supărat că nu folosesc 100% energie verde, etc nu poți închide abonamentul că așa vrea pula ta?

Cosmin
Cosmin
3 years ago

Am patit la fel si in Suedia. A trebuit sa car dupa mine echipamentul lor si sa astept cutia de retur la adresa noua. Ultima factura mi-a venit si cu penalizari ca s-au gandit sa o trimita pe hartie la adresa veche iar eu asteptam mult si bine sa-mi ajunge tot la adresa noua. Mi-am schimbat eu adresa la ei in sistem dar nu si pe aia de facturare…futu-i in gat ca n-au zis nimic. M-au gasit intr-un final recuperatorii, aia de cumpara facturi neplatite, ca tampitii tot trimiteau reminder la adresa veche.

Bogymeister
Bogymeister
3 years ago

Cu Virgin am avut meci cu un abonament enterprise. Trebuia sa mutam sediul si le-am zis ba de pe data x trebuie activata conexiunea la locatia noua. Ei la telefon da da sigur, cand au trimis mail de confirmare cu vreo doua saptamani inainte sa mutam cacaturile, data activarii conexiunii la locatia noua era x + 30 zile. Asta in conditiile in care vorbisem cu ei cu mai bine de 3 luni inainte de mutare, ca sa fie bine sa nu fie rau. Evident, sefii de la mine au facut spume si au reziliat contractul. Am gasit pe altii acolo… Read more »