Nu prea am mai văzut consum sub 10 litri de motorină la suta de kilometri de când am montat cauciucurile BFG TKO II , dar astăzi am rupt norma. Și o să îți spun și ție cum să faci să consumi puțin, că nu este chiar intuitiv.
Nu m-am gândit până acum că dacă opresc aerul condiționat la temperatura de 39 de grade Celsius am să reduc consumul mediu până la 8.5 l/ 100km. Un litru și jumătate de motorină risipă se poate evita prin renunțarea la o fiță neimportantă.
Am mers așa vreo 300km la consum. La consum de nervii pasagerilor. Eu mă mai gândesc, însă, dacă repar aerul asta condiționat, că consumă puțin pe modul ăsta.
Sau dacă fac și cu rabla asta ca cu Fordul, că n-am mai fost așa nervos pe o bucată de tablă din 2015.
Cumva ca-n legile lui Murphy orice lucru se strică atunci când ai mai tare nevoie de el.
#1strike.
La 3 o incui și plec.
Și uite așa, Opelul lui tata din 2005 este brusc o mașină de #valoare.
sa inteleg ca familia nu a apreciat plimbarea cu masina fara aer conditionat la 39 grade celsius? mai ales ca avea un consum mai redus?! #sarakie
Cum pula mea e first strike, alea cu camerele si cu farurile nu se pun? 😉
Cel mai probabil Hyundai ul are nevoie de o reîncărcare cu freon și ceva garnituri sau oring uri schimbate.
Nimic prea complicat.
Vreo 300 de lei estimez toată distracția
Nu știu exact la ce te referi legat de faruri și camere. La faruri am avut doar becuri de poziție sau de la număr arse. Chestii comune și nu mă încurca la nimic. Camerele sunt ok , s-a ars ecranul la sistemul media – care era after market , chinezărie montată de vechiul proprietar. Pe cel original îl am în cutie , merge, dar e mai rudimentar, fără camere. Am montat altul la fel de chinezărie , dar si mai avansat, am Waze. Strike = când mă lasă rabla in drum, sau se detectează într-un mod nasol. Gen trebuie să… Read more »