Mi se părea mereu amuzantă marota că Olanda nu ne vrea in Schengen ( chiar au votat mereu împotrivă, asta nu e glumă) că nu “le-am dat” portul Constanța.
Portul Constanța e unul util economic, iar olandezii au fost interesați să îl administreze. Dar nu ne vindem țara și de aia a mers așa de parfum .
Oricum, nu contează în discuția asta, ce contează e că momentan Ukraina discută cu România să exporte produse agricole prin Constanța, că au porturile lor blocate. Constanța a preluat deja traficul care mergea prin Odesa de la începutul lunii martie.
Și, la cum se prezintă situația , o să îl preia pentru destulă vreme și dacă “operațiunea militară specială” se termină mai bine pentru ruși decât pentru ucrainieni, e posibil să îl preia pentru foarte multă vreme.
Sper că România îi ajută, că știi cum e, sunt vecinii noștri, trebuie ajutați la greu, etc. Mai fac și românii un ban .
Și uite așa, la cum văd eu treaba, Constanța are șansa să devină un port important in zonă. Dacă ar termina romulanii autostrada aia A1, că mai au Valea Oltului de rezolvat , în mare, și dacă ar face și autostrada aia a Moldovei , de o tot cerea nea’ #șîeu , deja devine atractiv un business cu logistică…
Timpu a aratat ca nu prea mai e nimic de transportat din ucraina ca au luat rusii tot. Pana si cele 400,000 tone de cereale
Acum 2-3 saptamani am vazut o gramada de lucruri transportate.Nu cred ca au “au luat rusii tot”.
Au furat, dar au si facut 😛