De 1 an cred ca nu mai pot să fac nicio plată , bă, niciuna niciuna din onlinebankingul alora de la Metro, către un beneficiar nou.
Au ei un sistem sigur-sigur, cu parola si SMS de fiecare dată când adaugi beneficiarul. După care, 2 din 3 beneficiari zice că n-a mers, să suni la relații cu clienții că ți-l adaugă ei.

Acuma voiam să-i adaug pe ăștia și n-a mers. Ăștia sunt ANAF-ul UK-ului, băi nene. Și nu mă lasă să-mi plătesc taxele. Culmea e ca I-AM AVUT ADĂUGAȚI, CĂ AM MAI PLĂTIT TAXE ÎN ȚARA ASTA. Nu știu unde pula mea au dispărut, să-i trăznească…

Ieri n-am putut plăti o inspecție la un boiler. Am putut să adaug beneficiarul din telefon. Ăia aveau cont tot la MetroBank și sunt companie, zic eu, cât de cât reputabilă, nu 3 lulele , 3 surcele Ltd.
Am sunat la ei să mă întrebe dacă sunt sigur că nu mă fraudează ăia. Au cont la ei de peste un an, că le-am mai plătit o factură ( din Revolut) anul trecut. Nu mai pot da ochii peste cap mai mult, că-mi crapă baierele la ei.
Cu cardul pot plăti ce vrea pula mea, dar dacă e să fac un transfer – KONTROOOOL. Coaaie.
Bă, știi care e chestia? Nici nu țin bani mulț în contul ăla, ceva gen 2-3000 de lire, de buzunar. Ce pula mea să-mi fure, mă, că cel mai mare hoț e inflația, m-a furat anul trecut de m-a spart, nu i-am văzut pe ăștia să aibă ceva măsuri de protecție împotriva inflației.
Muie Metro.
hmrc poti plati si cu cardul direct pe site daca ai cont la gov.uk
Stiu, ca asa am platit, la urma.
Minți! Livaiu zicea acum ceva timp ca sistemul bancar britanic e the shit si Metro e moțul. Nu are cum Livaiu să vorbească așa prostii l, el le știe pe toate!
Are si el dreptatea lui. Metro chiar e moțul, iar sistemul bancar britanic e de cacat.
Luate separat cam așa e. La Metro transferurile se fac instant și nu ai nevoie să ieși din casă să rezolvi chestii. Managementul merge din aplicația de mobil, aș putea să zic că la unele aspecte mai repede și mai bine decât din aplicația online.
Au și ei fixurile lor cu securitatea antifraudă, iar implementarea e cam birocrată și suge.
Mai au unele fixuri cu parola la logarea pe calculator, îți vine să-i bați cu pijamaua udă.
Altfel – transferuri bancare instant, treaba merge mult mai streamlined decât în România.
Pentru un cetățean britanic vero care are treabă doar cu salariu , cumpărături ( în lire) online sau offline, rate și nu iese din țara lui sistemul bancar britanic e mai bun decât e sistemul bancar românesc în general pentru omologul român al acestui cetățean britanic. Iar Metro e chiar moțul pe privat.
Dacă ieși din mainstream te lovești de trei chestii – mai tare decât te lovești în România:
1) imbecilitate
2) inflexibilitate mascată prin birocrație
3) te jupoaie
—-
Problema e că în România te poți lovi de astea și mainstream, chit ca nu in aceeasi masura. Aia e.
Băncile din România sunt mai versatile pe tranzacții internaționale în monede străine pentru clienții săraki ( comisioane mici, servicii acceptabile și ușor de utilizat la unele bănci ).
În UK iei direct muie. N-am de ce să mă ating de un card britanic din buzunar când sunt în afara UK-ului, 2.75 – 3% comision la tranzacții în monede străine ( pe lângă curs de schimb dezavantajos, pe care îl oferă și românii , no prob) – începe să aibă sens opțiunea aia de pe terminalele jegoase de la hoteluri gen ( vrei să-ți schimbăm noi banii ?)
Ăștia de la Metro au comisioane 0 în UE. Dar în rest, japcă.
Pe mine mă afectează ca mai merg in restul lumii.