Vine după partea doi, dar s-a întâmplat prima.
Când m-am mutat la casa cumpărată, am făcut bucătăria și nu am avut poftă să pierd timpul după electrocasnice, am luat de la ăia care au renovat bucătăria toată linia. Aveau branduri.
Am luat Candy și am intervenit doar la cuptorul cu microunde și la hotă, dar am luat din brandul ăsta. Experiența anterioară cu produsele ăstea a fost așa și așa spre bună, de aia și decizia.
E o problemă specială în UK unde garanția minimă nu e ca in Uniunea Europeană, 2 ani, ci 1 an. Dacă vrei mai mult plătești servicii de garanție, ceva altceva .
Nu e bai.
Mai e o problemă de principiu. La mașinile de spălat incorporate, pentru că sunt înșurubate in blat și mască, nu au unde să vibreze și se mai crapă sticla de ușă.
Așa că asta.
Nu e bai. Am căutat 5 minute pe net, am decis că îmi e lene și am sunat la Suport Candy.
După ce m-au identificat aia și s-au asigurat că nu mai am garanție ( 1 an ) , au zis că ce vreau de la ei. Păi simplu. Să trimită un mecanic să înlocuiască sticla sau ușa cu totul. Mi-e totuna, orice au mai repede.
M-a luat tanti de la telefon de-o parte să îmi explice ea o schemă. Că vezi tu, au ei un serviciu de garanție care, dacă plătesc 22 de lire pe lună , adică 264 de lire pe an, ei îmi repară orice se strică și dacă nu pot repara îmi aduc altă mașină de spălat nouă și serviciul continuă.
Lux, atâta că o mașină de spălat nouă costă tot cam atât – că nu am scumpeturi, că știți că sunt modest . Și vine cu garanție 1 an lol . Deci ăștia vor banii și să îmi repare jaful, ai ? Și după aia să plătesc în continuare, cum ar veni să mă jefuiască la drumul mare.
-Da o muie nu vrei tu, doamnă?
Că cealaltă opțiune e să plătesc 145 de lire la un “inginer” care de banii ăștia face o reparație. Dacă poate. Dacă nu , tot să plătesc 72 de lire.
-Bă, tanti, ți-am spus care e problema, care e modelul, ce vreau înlocuit. Cum adică DACĂ POATE? Păi dacă nu poate să nu mai vină în pizda mă-sii. Vreau să îl văd pe ala cu sticla în dinți când o veni, clar ?
Aparent clar, dar doamna mi-a zis așa că să știu eu. Și-a notat acolo înlocuit sticla, modelul, ce trebuie. Bun.
-Când vine ?
-Cel mai repede miercuri.
Era joi. Întreb dacă cu abonamentul ăla “șmecher” îi pot determina să vină mai repede.
Nu.
Miercuri , când vine ăla eram in 1000 de ședințe. L-a primit soția. Că el a venit doar SĂ SE UITE CE MODEL E MAȘINA ȘI CE TREBUIE FĂCUT ȘI CĂ O SĂ COMANDE PIESA CARE O SĂ VINĂ CEL MAI REPEDE ÎNTR-O SĂPTĂMÂNĂ.
Bă tată, eu am mai avut probleme cu mașini de spălat in București și a venit cineva cel târziu a doua zi și a reparat. Nu mai zic cât a costat, zic că a reparat.
Dacă nu eram în ședință îl scuipam și acuma scriam articolul de la bulău.
Am luat foc și i-am sunat pe ăia ca să le spun că îmi bag pula in mamele lor – eu am încercat, in UK să nu mă mai comport ca un maimuțoi sălbatic de România, pe legea mea că am incercat cu politețe și galanterie , dar jur că merge mai bine cu astea pe România , că mă simt și mai luat de fraier in țara ăstora.
I-am spus alia să anuleze că nu mai vreau să aud de ei și nu le dau niciun ban, futu-i in priză. Că da, că le pare rău. Că anulează. Păi așa.
Și mi-am comandat singur de pe ebay o ușă care a venit dar era mica și am trimis-o înapoi.
Între timpul ăsta, am primit mesaj că s-au programat ăla cu de capul lui așa, să vină să înlocuiască ușa pe 16 martie. Se făcuse 9 martie când am văzut mesajul.
I-am sunat pe ăia și le-am zis că manca-mi-ați pula de șobolani ( in engleză nu sună așa bine, dar au înțeles ei ideea ) , nu v-am zis eu acum două zile să anulați? V-am zis sau nu v-am zis?
-Că da, că a notat colega mea aici că ați zis.
-Păi și dacă a notat de ce nu ați anulat, futu-vă in gură?
-Că nu știm, dar sigur nu mai vreți?
-Bă, băiatule. Am zis că nu mai vreau să aud de voi. Dacă vine popândăul ăla pe proprietatea mea, o să fie in pericol și o să fiu și eu în pericol că legea zice că nu am voie să îi fac rău. Fă-ne tuturor un bine, anulează aia, sună-l pe puță ăla inutil și transmiteți să nu cumva să calce pe la mine nici măcar din greșeală că a belit pula.
A anulat și nu a mai venit ăla. Între timp a comandat soția altă sticlă. Și a venit de mărimea corectă.
I-auz-o. Calitate la un preț imbatabil.
A mai comandat-o o dată și a venit sub forma normală , nu piese de Lego. Prețul efectiv vreo 30 și ceva de lire. Încă nu am montat-o că am plecat în vacanță, iar aia cu scoci din ăla de la Gorilla stă foarte bine încă.
Dar idea e că serviciile în UK au regresat enorm și zic din 2019 până acum, că nu eram deplin mulțumit nici atunci. In timp ce calitatea serviciilor în România a crescut.
Bă, vreau-nu-vreau, locuiesc în ambele țări, nu pot să nu remarc . Cam situația asta cu garanția valorează pula mea și mai bine cumperi alt obiect era prin România anilor 2010 așa. +/-.
Asta cu așteaptă tu o săptămână pentru o reparație, asta nu, asta e tipic britanică.
nush bre. Io am dat 4-500e si nu am avut probleme. deh, io is sarac, nu prea imi permit sa dau cate 200lire/an :D.
Bine..nu am luat nici incastrata. Exceptand cuptoru si alea de pe blat “incastrate” mi se par “teapa..da le-am facut sa para cool”.
Frigider: mai scump, mai mic, cu mai putine optiuni
Masina de spalat vase: mai scumpa
etc…
Da de ce ai sunat la ei? Nu ai incercat la vreun atelier mester whatever?
Poate in Romania ti se pare asa ca stii pe cine sa suni. 🙂 si suni rar spre deloc acolo, ca na, nu ai pt ce daca stai putin.
Mi se rupe pula de bani, boss. E vorba de niste (de) servicii și de garanție – chestii cu care UK-ul suge pula zilele astea. La orice. Și calitatea produselor așijderea. Astea cu se strică nu se strică sunt mai degrabă la bulan. Problema e ce faci când se strică. In România am avut de toată viața mea 4 mașini de spălat. Una când stăteam în chirie. Cea mai ieftina Arctic ( eram sărac) – garanție 5 ani. În garanție s-a blocat o dată închisă, am sunat la ăia , a doua zi a deblocat-o cineva. Apoi am observat că… Read more »
@Stropic. Același drac. Nu există în momentul de față vreun serviciu de reparații în orașul ăla ( de orice ) la care să zici că sun azi și vin unii azi care chiar și repară azi.
Maxim vin azi și se uită.
Și nu, in România fac la fel. Caut reprezentanța, caut orice atelier care zice reparații “brandul ăla” și la ăia sun. Nu am eu prieteni speciali pe care îi sun.
Bai, tu ai si ghinion. Sa moara pic si poc. Masini de spalat am avut mai multe decat tine. Dar cumparate au fost 3. A inceput una sa nu mai arunce apa afara. Am ridicat-o cu rotile in sus, am defacut furtune pe acolo: aveam o soseta intrata in sistem. Presupun ca se misca prea mult tulumba aia. In Suedia nu am avut nevoie decat o singura data de cineva. Aveam fibra sparta, la intrare in casa. Au venit in 2 sau 3 zile. Chiar ma asteptam la mai rau de atat. In Uk cred ca problema e mai veche.… Read more »
“Mi se rupe pula de bani, boss” – dar dai 250e pe o masina de spalat 🙂
“Mi se rupe pula de bani, boss” – dar dai 250e pe o masina de spalat 🙂 Na, asta a iesit prost. In sensul ca nu e o problema daca trebuie sa platesc inca 250 de euro, aka 250 pe an sau la doi ani. Tot nu o sa cumpar una de 400 ca am avut si tot asa se cam strica si alea. Da, unele sunt mai rezistente ( Arctic , dar nu au astia in UK ), in cazul asta cred ca e ceva antibulan, oricum nu conteaza, ca o sticla din aia e ieftina si o monteaza… Read more »
Arctic, 3 ani garantie, s-a bulit ceva odata la inceput la ea, a venit a doua zi si-a facut-o pe garantie, nu i-am dat aluia nici 10 lei. Acum merge pe-al 9lea an ceva de genul…
:)))))) filmul ala cu sticla tzandari… zici ca au facut curierii dinadins…