După un an și ceva și aproape 20,000 km – amuzant că mi-era frică că poate nu le uzez, că dacă vând mașina și rămân cauciurucurile noi, lol, mai fac un an cu ele și trebuie altele – am de declarat următoarele, in lumina faptului că probabil am folosit probabil până acum cea mai bună parte a lor. Nu-s jumătate uzate, probabil o treime așa.
- Pentru mine, cele mai bune cauciucuri din lume rămân BFG T/KO2 și tot ce am spus aici se aplică.
- Din păcate penalizarea pentru motor e așa de mare încât probabil, pentru că nu am nevoie musai, nu voi cumpăra încă un set de cauciucuri la mașina de stradă. Și îmi pare rău, dar așa e logic. Din asta diverg niște critici pentru cauciucurile ăstea.
- Într-adevăr ăstea se simt ca niște compromisuri.
- Comportamentul pe asfalt este mai aproape de un turism – se aud bine, se simt bine, mașina are accelerație mai bună, am zis deja asta, dar stabilitatea pe asfalt cu ele, nu e mai bună decât cu BFG – da, pe asfalt, BFG-urile ălea sunt mai stabile, permit viraje mai strânse la viteză mai mare, că-s mai grele și mai aderente.
- Pe asfalt ud TOT BFG-urile erau mai performante!
- Pe teren accidentat clar tot BFG-urile. M-am chinuit să scot peridocul cu barca pe el de pe malul Oltului pe teren uscat. Trebuie cu avânt și balans. Cu celelalte plecam simplu de pe loc. DAR. Sunt mai bune decât orice cauciucuri de civili am avut înainte – nu îmi e frică cu ele pe unde merg eu, doar că nu se compară.
- În condiții de iarnă sunt OK, dar TOT mai slabe decât BFG-urile.
Cu toate criticile ăstea, nu sunt cauciucuri proaste, la banii pe care i-am dat sunt pomană, dar și dacă nu iau asta în considerare, sunt OK, le-aș putea recomanda ca allrounder, cu compromisuri de all rounder.
Unde strălucesc: mașina se simte mai ușoară, stres mai mic pe planetare, cardan, cutie de viteze și motor, consumă mai puțin și face mai puțin zgomot – SUV-ul se simte acum similar unui turism, mai puțin ruliul.
Pentru că sunt mai moi decât BFG-urile fac și ceva balans.
Lolollol, acuma m-am uitat mai atent la poza ta, ti-au pus idiotii pata galbena fix opus fata de valva. Asa ti-s toate 4? Jur ca in toate vulcanizarile lucreaza doar cretini.
Habar n-am că-s la fel de cretin, nu știam asta.