Vacanta copiilor. Romania. Ibis Constanta. Delfinariu

Voiam sa scriu articole separate pentru segmentarea corectă a informației, dar îmi e o lene de mă doare, așa ca înțelegeți și voi ce puteți.  Asta daca nu vă e lene sa citiți, că mie mi-ar fi . Serios.

Ca să nu repet ce-am mai zis acum un an  despre vacanțe cu copiii, citiți voi ce e in link, iar eu sumarizez că de data asta am ales să merg in România, din mai multe motive , aproape toate stupide.

• Că  mi-am luat mașină “nouă” și se cade sa o folosesc cât mai mult sa “scot” banii “investiți”. My ass!
  • Că doi adulți cu doi copii ca ai mei, stau cam la limită – limita atacului cerebral, sau îi ții legați și stai numai cu gura pe ei , cum fac ceilalți parinți de copii români în vacanțe , și ca e mai lesne sa mergi și cu încă un adult  în Romania . Prostii!
  • Că unuia din copii i-a expirat pașaportul și ca e nevoie de ambii părinți sau procură și ca ăsta care scrie pe blog stă mai prost cu timpul liber în Romania . Aci e corect , dar subiectiv și legat mai ales de faptul ca și cu planificarea vacanței tot prost stă părintele în cauza
  • Că e mai ieftin. Aci e corect, in termeni absoluti , dar…

Am ales initial sa caut cazare la Constanta in perioada 23- 28 august ,  dar prognoza meteo  ( de acum o luna si jumatate) m-a speriat ca o sa fie o saptamana de cacat. Asa ca m-am sucit cu concediul pe 17-21. Din pacate , tot asa s-a sucit si Romica Jurca cu saptamana de cacat. Pula mea, asa e la Romania , sezon scurt , nici ala intreg. Vremea, coaie , n-ai de ce sa te plangi . Daca din toata vara asta supersecetoasa am nimerit eu tocmai saptamana cea mai ploioasa inseamna ca am tras paiul mai scurt sau ceva. Aia e, trecem peste.

Am ales initial e impropriu spus , ca eu voiam de fapt undeva la Corbu, 2 Mai , Cap Aurora, sau ceva Navodari , in cel mai rau caz, ca v-am mai spus ca nu-mi plac oamenii, nu? Mai ales oamenii multi si necivilizati intr-un loc.  Gen, ca la mare in Romania .

La Mamaia n-am mai fost de 1000 de ani , La Mangalia  imi place cat de cat , dar se strang alge ,  gunoaiele sunt standard si nu prea ai unde sa mananci. La Costinesti, e chiar mizera apa, si iar nu prea ai unde sa mananci. Nu iau saomariile si dughenele de hamsie in calcul , ca nu merge asa cu copiii.

Am sunat cu cca 3  saptamani inainte si la cele 4 statiuni (sate de vacanta) mentionate mai sus  am gasit fix nimic. Totul rezervat deja. Bine , na , pula mea , deci Constanta.  Auzisem ca plaja e frumusica , in mod sigur se mananca mai bine decat  in alte statiuni romanesti , etc.

Pentru ca sunt mare membru de haur la Accor , am putut sa platesc partial hotelul cu puncte , deci smecherie , golanie. Sau nu. Am facut ceva , gen , combinatia lui peste prajit.  Nu e vorba , am  avut  eu puncte de vreo 1800 de lei si am platit asa , dar alta e smecheria .  Cazarea  la megahotelul de trei stele fara colturi era 69 EUR/ noapte cu mic dejun inclus. Pe camera , iar eu am luat doua , ca asa se cade la 3 adulti si doi copii.x 5 zile . Deci 690 EUR .

Si-acu sa comparam cu  anu’ trecut la Louis Collosos 4*, din Rodos:

Am zis atunci ca nici hotelul ala nu prea avea camere  de 4 stele pline? Parca am zis. Ca asa e la mare si plm.

Eh , La Ibis , e un pic mai naspa ca la Ibis Cotetz din Munich , care e de doua stele. Si cum anume un pic?

Am primit 2 camere, ca asa aveau , anume o matrimoniala cu pat mare si o canapea, unde au dormit 2 adulti si un copchil. Cand am ajuns, mirosea foarte inchis , dubios . Nici cu aerisit nu se schimba mare lucru. Mirosea asa , ca si cand ai fi scufundat covoarele in cada si le-ai fi intins pe jos  asa ude.

Cealalta cu paturi twin , unde am dormit eu si un copil.  Bai nu stiu daca astia au camere de fumatori , dar in aia au stat fumatori ( nu stiu cat timp) si au fumat acolo. Deci duhnea, duminica seara cand am ajuns. Am tot lasat geamuri deschise si chestii , dar mirosul era in draperii si alte chestii care nu se schimba la fel de des ca lenjeria si d-abia joi mi s-a parut ca nu mai miroase asa tare. Deci sa-i fut in freza.

Paturile erau prinse in podea, si nu se puteau apropia. Deci sa-i chis in freza din nou.

Baile aveau o gresie  din “early ’80”  iar  chestia aia care e la moda acum sa fie gel de dus + sampon + balsam+ toate in 1 , era un sapun lichid mai mizer ca ala din baile publice . Whatever , le am pe ale mele , dar ca idee.

Televizorul era si ala o mizerie si in camera unde am stat eu nu prindea nimic calumea. Dar era lecede. La plecare am gasit si cablul de antena pe undeva pe sub. Bine , nici nu i-am dat cine-stie-ce atentie.  Am cautat intr-o seara ceva desene  animate si am gasit fix 9 posturi TV. O gluma, dar, din nou neimportant.

Personalul ,  foarte amabil , parcarea platita 18 lei pe zi, okish. Mai greu de accesat ca a facut Mazare numa’ sensuri unice de sa-i bati copiii.

Micul dejun cam sarac, dar okish. Sa zic asa, mai naspa decat la Ibisul din Sibiu ( semnificativ). Cafeaua , o chestie mai putin colorata decat ma pis eu cand beau mai putin de 2 litri de apa pe zi. Macar aveau lapte natural la discretie , si o dregeam din ala.

Totusi mancarea la restaurantul a la carte bunicica . Pentru  sejur cu copii asta a fost chiar de bine.

Aerul conditionat mergea bine. Si cam atat cu hotelul. Mai cititi odata ce am zis despre ala din Rhodos , ca eu nu mai repet. Faceti voi comparatia.

DSC_1374 DSC_1375

Plaja la Romani. Haide vino la Constanta sa te simti la fel ca-n Franta

…Era o manea veche. Ma rog ,  nu chiar  ca-n Franta , dar sa  trecem peste, sau pe langa. Deci , da nisipul e fin, au adus sezlonguri si p-aci , care costa ca la greci ( un pic mai mult) 15 lei > 3 EUR.

Dar ce primesti de  astia 15 lei conteaza. Pai o plaja plina de  chistoace, pahare de plastic … in general gunoi.  Ca  gunoaie sunt si aia care vin pe plaja si arunca orice resturi ca niste maimute , in toate partile , scuzandu-se cu faptul ca ei au platit sezlongul, coaie, si cineva  trebuie sa vina sa le stranga cacaturile si eventual sa le suga si pula. Si ca sunt cosurile de gunoi putine sau pline, ca  normal ca altii sunt de vina si sa puna ei , aia altii , mana pe munca  si numa’ apoi sa  ii ia pe ei la intrebari.

Si ca gunoaie sunt intradevar si aia care care se ocupa de gunoi si vin 1 data sau de doua ori pe zi sa goleasca cosurile , mult prea putin pentru necesitati.

Si gunoaie sunt si aia care vand sezlonguri care-ti iau banii si-i doare in pula mai departe de orice .

Si gunoaie sunt si militienii locali pe care nu i-am vazut sa vina sa intrebe pe careva de sanatate.

Si tot in astia trei euro mai primeai  o perna de sezlong rupta , uda si mirositoare. Eh , astea-s conditiile. Am vazut si mai mizerabil, dar doar in Romania .

DSC_1234 DSC_1345

Doua zile a fost okish de plaja , copiii s-au bucurat , apa e mica si nu se ineaca, au loc de joaca, pentru ei n-a fost deloc rau, cred.

Pe urma gata. Vant de te lua pe sus si s-a dus pulii vacanta la mare. Atunci , la fel de inspirat ca si restul turistilor ramasi atarnati pe-acolo am avut ideea “originala” de a merge la delfinariu.

Am platit 175 de lei  ( 50 de lei de adult  si 75 de copil 5+ ani )  bani de care am vazut o microrezervatie de pasari si alte animale, cam ca orice gradina zoo respectabila, din Romania . Din nou copiii s-au bucurat. Si da, un “show” cu Delfini , de 15-20 minute , pe care daca-l compar cu show-ul de balene Orca de la L’Oro Park din Tenerife , este…. bahahahaha , ce-ai ba! Nu exista comparatie.

Aci am gasit din nou mizerie , bazin mic , totul , absolut totul indica lipsuri. Pacat , instructorii , chair ar face treaba buna si pareau ca le place munca lor.

In final sunt doua concluzii de tras pe nas.

1. Bine ca s-a terminat vacanta copiilor.

2. Sper ca la anu’ sa puna mana sa se poarte frumos , sa merite sa ii duc undeva unde nu ma simt pedepsit ca stau cu ei.

0 0 votes
View all comments
Marius
8 years ago

Tind sa cred ca ai stiut in ce te bagi cand ai decis sa mergi la mare in Romania 🙂
..but then..you had no choice. In celelalte statiuni ti-ai fi smuls parul, Mangalia a ajuns o ruina, fara plaja, fara restaurante..fara macar un beach bar sa iti iei ceva de baut.
Lasa ca la anu’ o sa fii mai pregatit 🙂